skule arjbede

Nu ska jag gå och avsluta middagen jag påbörjat... Gästerna kommer om en timme. Ska hinna ner och sola en kvart också tänkte jag. Sen blir det lite plugg... sorgligt men sant. Får ta tag i mig själv nu sista terminen. Organisation & Ledarskap främst, sen tänkte jag bläddra igenom religonsboken för att kolla vad vi hade för uppgift och sen blir det affärsjuridik. Vi håller på med fastighetsrätt för tillfället, och jag har bara en sak att säga om det.. FUN! :D
Hinner inte skriva proposal letter till engelskan idag så det får bli imorgon samtidigt som VD-rapporten och projektarbetet. Mycket ska göras på kort tid. Det är bara att bita ihop och tvinga sig själv..   fick mvg i filosofi btw. Mycket glad Jäz. Nåväl.. ska sluta berömma mig själv.. ska ringa Ang o se om vi skulle ses eller ej.. gahh..
stres stress stress
ciao lovers


Kommentarer

Vem, vad, hur, när, var?

Jag är...
legend?

E-mail? (Lugnan, det är bara jag som ser den) )

Har du nån blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0