Slut på utskrift

Är slutskriven för idag. Har skrivit så att pekfingrarna glöder.. haha.  Är klar med VD rapporten.. äntligen.. Det tog mig massor med stress och mental förberedelse.. men när jag väl kom igång så blev det klart på 20 minuter. Sån är jag :)
Svenskaläxan är avklarad.. fyra inledningar på tal..  Nu återstår engelsk uppsatsen och projektarbetet.. och att sammanställa alla bidragen till UF.. Imorgon kommer bli likt idag. Stress, stress och åter igen lite mer stress.

Det lönar sig. Fredag. Så ballt vi ska ha.. fifan :D

Gick runt på stan med A också.. typiskt. Hittade en jättegullig skjorta. Provade min storlek men den passade inte ,så skulle jag ta den andra som var kvar, men nej. Någon hann före. Nåväl.. var väl inte meant to be..
Hade en rejäl chock-och-skratt-fest med A också.. vi gick in på lite väl oanständiga saker hahaha.. I'm scarred for life.. =/

Balans och resultatrapporten är klara. Puh.. jag känner hur jag lättar..

Nu ska det sovas gott här. Spännande imorgon bitti, ska prova nya maskaran. Alltid lika kul att testa nytt. We'll see, we'll see..  natti



Kommentarer

Vem, vad, hur, när, var?

Jag är...
legend?

E-mail? (Lugnan, det är bara jag som ser den) )

Har du nån blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0