tröttsamt

Lovet är över. Allvaret kan börja. Det känns otroligt tungt, men samtidigt är det en lättnad. Vi är inne på sista terminen nu. Ett halvår, sen är det slut. Slut, slut, slut. Idag var en tröttsam dag.. höll på att somna  flertalet gånger under dagen. Inte det lättaste att hålla sig vaken vid 15.00 tiden när det var tiden man vaknade och steg upp under lovet. Gäsp..

PRov imorgon. Jag är en duktig elev jag. Glömde boken i skåpet och kunde ta hem den först idag. Har jag då läst nåt? Nej...



Kommentarer
Postat av: eila

Du måste hålla med om att de känns jävligt gytt att snart ta studenten.. Ja menar.. De känns som om de bara var några år sen vi gick i sexan.. Haha

2009-01-08 @ 16:58:22
URL: http://eilis.blogg.se/

Vem, vad, hur, när, var?

Jag är...
legend?

E-mail? (Lugnan, det är bara jag som ser den) )

Har du nån blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0