update

Måste erkänna att jag nog har världens tråkigaste wannabe design på min blogg.. dock är det ju det som skrivs som är det viktiga och inte själva bakgrunden.. Äsch.. orkar inte, det är nog inte så relevant för tillfället.

Har insett att Darin (ja.. ni såg rätt) är riktigt "feel-good-and-smile" musik.. haha herregud.. kan inte fatta att jag skriver detta, men just nu så blir jag glad av den musiken. Tycker ni inte att han låter lite som J.T i vissa lägen?

Vill passa på att be om ursäkt till mina älskade flickor, mamma och alla människor som befunnit sig i min närhet de senaste fyra dagarna.. Jag har varit en hemsk människa, ett fruktansvärt pms-monster,  ett elände.. förlåt! Och tack! För att ni står ut med mig.. Älskar er!!

Gick i stan  med E efter skolan. Hittade ett par fina jeans som jag köpte. Jeansfrossa senaste tiden hehe. MAn måste ju uppdatera lite då och då.. :) Dock tog nån de enda som var i min storlek, så jag fick ta de som var en-två storlekar för stora.. men det blir lite baggy känsla, så det är fortfarande okej :)

Blev ingen teori med Ang och Isb idag.. ästa vekca.. komigen fo hiiilvede vi måste ta tag i det nu! :D



Kommentarer

Vem, vad, hur, när, var?

Jag är...
legend?

E-mail? (Lugnan, det är bara jag som ser den) )

Har du nån blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0