vilken jävla skitdag

Det här är antagligen inget nytt för de flesta. Inte för mig heller... Men det är värt att nämnas åter. Ett visst tele bolag är det jag talar om. Gissa 3 gånger vilket jag menar..? Idioterna fakturerar mig för ett abonnemang jag inte ens har tecknat. Jag är inte ens kund hos dem! De gör kreditkoll och hela köret. Ringde kundtjänst.. väntade i luren i 15 minuter sen fick jag kramp i armen, och antagligen hann ett cellfrö av cancer börja gro i min hjärna. No answer.... tut. tut. tut.
Jäkla mobiltelefon.   Jäkla er!

Som ni kanske märker så är det inte riktigt min dag idag. Suck..

Grattis till körkortet E gumman! :)



Kommentarer
Postat av: ELIN, jag är en legend ;)

tack hjärtat :)

2009-01-12 @ 17:32:40

Vem, vad, hur, när, var?

Jag är...
legend?

E-mail? (Lugnan, det är bara jag som ser den) )

Har du nån blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0