White? Nej, Black!

Siiiinneeees utgång. Jag och min A. De andra bangade, så det blev bara vi. Men lyckat var det ändå. Minst sagt. Sjukt kul var det. Blandad musik till max, gamla godingar med house of quality. Otroligt nog fick jag inte ont i fötterna så snabbt som jag trodde, så det blev en hel del dansande. En hel del. Mycket liquer för en billig slant också, två för en i baren så man passade på haha. Mr. Plastic Fantastic var där och man hann ju dregla över honom och hans kompis som var en mer ovårdad kopia av honom. Damn så heta. I alla fall.. sen blev vi polare med ännu en kopialiknande människa av honom, dock var han här mer mänsklig. Och hans Örebroare kompis med den fina dialekten. Ganska mycket snack, skratt och flipp. Längesen man hade så kul. Jag och A. Det är vi det.



Kommentarer

Vem, vad, hur, när, var?

Jag är...
legend?

E-mail? (Lugnan, det är bara jag som ser den) )

Har du nån blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0