Cristiano the weeping willow

Manchester United - Arsenal slutade som ni säkert vet 3-1. Tyvärr räckte inte Fabregas gubbar till, de är för orutinerade helt enkelt. Inte Cesc, men resten. Definitivt. De är duktiga talanger, men det krävs mer erfarenhet för att matcha ett så samspelat Man United. (Med undantag för Adebayor. Vad gör han ens på planen?) Ronaldo visade sig från sin bästa sida ikväll måste jag medge. Han är något speciellt den där bölungen. Joga Bonito indeed. Det var ett tag sen man såg en fotbollspelare dansa så vackert med bollen. Mycket cred. Domarna var korrumperade av Fergusson utan tvekan, inte konstigt att han tuggade sönder sitt stackars tuggumi genom ännu en match. Manchester United ställs nu inför antigen Barcelona eller ChelseaChampions Leaugefinalen i Rom. Jag hoppas att det blir Barca, och att Kungen (Messi) får möta den enda som kan nosa på honom - Ronaldo. De två är världsklass. Självklart ska ju Barcelona vinna och Cristiano gråta, annars är det ingen riktig match. Eller har jag fel?


Är de inte söta tillsammans? ;)



Kommentarer

Vem, vad, hur, när, var?

Jag är...
legend?

E-mail? (Lugnan, det är bara jag som ser den) )

Har du nån blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0