Life's a never ending chapter

Vilken skum dag det har varit idag. Har glömt, kommit ihåg, gjort, och inte gjort det jag skulle eller borde. Jag menar... ALLT blev precis tvärtom emot vad jag tänkt. Börjar med att jag sitter utanför tyskan en timme för att "ingen hör" att vi knackade. Missade således min redovisning och utdelning av provet, samt filmen vi tittar på. För att på väg tillbaka till skolan ta den gamla vägen endast för att möta D av en slump. Stort kramkalas, god parfym och ett leende på läpparna. Perfekt hår. Som alltid. Jag däremot, hade skoskav på vänster fot.

Alex och jag var duktiga som skrev klart projektarbeteutvärderingen, nu slipper vi göra det nästa vecka. Tur det.
Jag krockade med mitt eget förnuft. Lånade tre böcker, bl.a Barack Obamas; Min far hade en dröm. Äntligen en bok att se fram emot. Lite shopping hann jag också med. Gissa tre gånger?
 Nej inte kläder denna gången, utan en bok. Eftersom Gomorra är utlånad överallt och har dessutom minst tio pers i kö för den så bestämde jag mig för att köpa den. Så.
Äkta tjockt pappersblock med kolpennor för sketching. En hobby jag la ner för länge sen, men som jag bestämt mig för att återuppta. Lite saltspray för håret och annat smått och gott från favoritaffären Kicks. Cliniques maskara måste fungera, för Fiberwig gjorde det inte. Lol att så många prisat den och höjt den till skyarna, den suger lika mycket som vilken annan Loreal som helst.

        



Kommentarer
Postat av: Mr.B

Vill ogärna vara den som är den, men liiiite seg i uppdateringsflow:et. Mr.B - over and out.

2009-10-09 @ 22:24:55
URL: http://ordbajsaren.blogg.se/

Vem, vad, hur, när, var?

Jag är...
legend?

E-mail? (Lugnan, det är bara jag som ser den) )

Har du nån blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0