och efteråt?

gaaaah
Skolstressen tär på en maximalt.
Jag känner att jag har kortare stubin än någonsin, är upptagen med allt som har med skola att göra, non-stop.
Jag vet att det bara är tre veckor kvar, men det är tre helvetesveckor. Jag vet inte hur jag ska stå ut. Är dock inte ensam, alla känner vi nog likadant. De suger ut de sista dropparna blod, den sista kraften i våra muskler, sista elektropulsen i hjärnan, det sista andetaget i oss.
De senaste proven har jag gjort utan att ha pluggat, utan ansträngning, mer än psykisk vånda dagen innan. Vad är det som händer? Tappar jag greppet nu i slutspurten? Jag ser 3 juni framför mig, det är EN månad kvar, tre skolveckor, fem dagar Prag, en bal, en utspark, sen studenten!
Vad sen?



Kommentarer

Vem, vad, hur, när, var?

Jag är...
legend?

E-mail? (Lugnan, det är bara jag som ser den) )

Har du nån blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0