velande vilja att veta

Kom att tänka på igår. Är jag dum, eller är jag smart? Utnyttjar inte chansen när den ges. Men är det något jag verkligen ville? Kanske, det är mycket möjligt. Men jag älskar mig själv mer än att dra iväg på stormiga hav. Jag gillar att flyta runt, stilla i min lilla bukt, där jag kan välja, när jag vill, att åka ut på öppet hav. Är ingen surfare så att jag lärt mig glida på vågen tillräckligt bra än, förr elelr senare så hamnar man under ytan, vare sig man vill eller inte.  Fast jag så gärna ville det, så var mitt hav lugnare än någonsin, men jag gav dig en chans att komma tillbaka och skapa oreda, att skapa storm. Det hänger på vindarna nu.



Kommentarer

Vem, vad, hur, när, var?

Jag är...
legend?

E-mail? (Lugnan, det är bara jag som ser den) )

Har du nån blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0