Vilken dag/kväll/natt igår!!

El Classico var värdigt namnet igår. Det var en matchernas match, och jag vet inte hur många gånger vi hoppad upp ur soffan och skrek och tjoade. Messi är kung av fotboll. Kille är sjuklig. Xavis passar var heller inte för inget. Bästa matchen sedan vm 2002 måste jag säga. 6-2 till Barca. Hur underbar är inte det!? :D Synd om Casillas dock, han såg verkligen ledsen ut.

Jag och bror var på födelsedagsfirande hos Denis som blev 24. Riktigt trevlig kväll, med grillning, god god god mat, trevligt sällskap, el classico, mycket skratt. Längesen man hade så trevligt.
Senare på kvällen kom alex, josse och mattias till mig för vi skulle utåt. Det blev att snabbt byta om, bättra på sminket och ge sig av. Hade min nya byxdress på mig, vet inte riktigt vad jag ska tycka. Den är väl helt okej. Vi dansade som aldrig förr, shit vilket work out pass hehe. Riktigt kul. Intrigerande blick det där... 


               

första bilden är under dagen medan jag fixade en massa inköp, den andra är från utgången.
Tyvärr jag jag inga bilder från Denis fest, så det får vi klara oss utan tills vidare.



Kommentarer

Vem, vad, hur, när, var?

Jag är...
legend?

E-mail? (Lugnan, det är bara jag som ser den) )

Har du nån blogg?

Vad hade du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0